Etiketter

tisdag 10 maj 2011

Rapport - Stående uppgift 2

När jag började nya praktiken så blev det direkt att jag åt i lunchrummet tillsammans med de andra. Känns riktigt skönt att våga det nu. I början var jag inte där på heltid, så då blev det bara frukost. Men from denna vecka ska jag vara där längre, så då blir det även lunch. Idag var första dagen, kändes lite konstigt. Var såklart lite nervös, men det gick bra.

Notis: Kom att tänka på denna uppgift idag, hade totalt glömt att jag inte vågade det förut. Men nu här jag klarade det så bra, kan jag inte förstå varför jag tyckte det var så farligt innan.

1 kommentar:

  1. Bra! Är verkligen imponerad! Vad härligt att det blev en positiv upplevelse för dig. Bara att köra på och fortsätta då.

    När jag har jobbat har jag lagt min lunch antingen innan eller efter de andra så jag har fått äta själv. Mycket beror väl på att jag kan ha svårt för det där småpratat som halvt förväntas runt bordet. Men sen ligger det ju inte alltid på en själv att dra igång det, utan det finns faktiskt fler inblandade.

    SvaraRadera